Languages / Sprachen

Forums for discussions about Wing42, new developments and aviation in general.
Post Reply
Vitus

Languages / Sprachen

Post by Vitus » 06 Aug 2017, 14:00

Deutsch
Ich möchte kurz über die auf dieser Website und in unseren Produkten verwendeten Sprachen machen. Wie Ihr seht, wähle ich standardmässig Englisch, weil es eine ziemlich universelle Sprache ist, die von vielen, vielen Menschen verstanden wird. Ich versuche, so viel wie möglich in meine deutsche Muttersprache zu übersetzen, aber Übersetzungen nehmen viel Zeit in Anspruch die ich lieber auf die Weiterentwicklung unserer Produkte verwende. Aber davon abgesehen seid ermutigt mit uns in Deutsch in Verbindung zu treten, entweder per E-Mail, pm oder gerne hier im Forum. Ich antworte auf jegliche Frage gerne auch in Deutsch!

Die Produkte, die wir entwickeln, sind zu diesem Zeitpunkt ausschließlich englisch. Dazu gehören die Schnittstelle/UI der Vega, Handbücher, Checklisten oder Druckprodukte. Allerdings ist nichts in Stein gemeißelt. Falls es eine große Nachfrage nach solchen Übersetzungen gibt, werden wir versuchen diese anzufertigen.

English
I want to make a quick point about the languages used on this website and Wing42's products itself. As you see, the default language of communication I chose is English, because it is a pretty much universal language understood by many, many people. I try to make an effort to translate as much as I can into my native language German as well, but it does take up a lot of time and I'd rather spend it on furthering the development of our products. That being said, please feel free to engage with us in German, either by email, pm or by starting a forum thread. I am more than happy to answer any question in German.

The products we develop are exclusively English at this point in time. That includes the interface/ui of the Vega, manuals, checklists or printed products. However nothing is chiseled in stone. If there is a great demand for translations we can try to make it happen some time in the future.
Image Wing42 | The Simulation Company

Post Reply